کد خبر : 210965
تاریخ انتشار : شنبه 28 مرداد 1402 - 21:31

بهره‌وری تولید برق در واحد دو بخاری نیروگاه شهید رجایی افزایش یافت

بهره‌وری تولید برق در واحد دو بخاری نیروگاه شهید رجایی افزایش یافت

به گزارش ایلنا، حمیدرضا صفایی‌زاده در این باره گفت: تجهیز اینورتر واحد شماره دو بخاری نیروگاه سیکل ترکیبی که دچار اشکال شده بود، از سوی متخصصان امور تعمیرات الکتریک این نیروگاه، تعویض و بروزرسانی شد تا خللی در تولید برق این واحد ایجاد نشود. مدیر امور تعمیرات الکتریک نیروگاه سیکل ترکیبی شهید رجایی اضافه کرد:

بهره‌وری تولید برق در واحد دو بخاری نیروگاه شهید رجایی افزایش یافت

به گزارش ایلنا، حمیدرضا صفایی‌زاده در این باره گفت: تجهیز اینورتر واحد شماره دو بخاری نیروگاه سیکل ترکیبی که دچار اشکال شده بود، از سوی متخصصان امور تعمیرات الکتریک این نیروگاه، تعویض و بروزرسانی شد تا خللی در تولید برق این واحد ایجاد نشود.

مدیر امور تعمیرات الکتریک نیروگاه سیکل ترکیبی شهید رجایی اضافه کرد: با گذشت دو دهه از فعالیت اینورترهای این واحد و جلوگیری از کاهش هزینه‌های تعمیراتی و افزایش قابلیت اطمینان از عملکرد تجهیز اینورتر واحد شماره دو بخاری، کارشناسان و تکنسین‌های این امور، اقدام به بررسی موضوع کرده و با شناسایی دقیق ایرادات و اشکالات وارد شده، تصمیم به تعویض و بروزرسانی این تجهیز گرفته شد.

وی یادآور شد: دستگاه اینورتر، وظیفه تامین تغذیه صفحات نمایشگر در اتاق فرمان، تامین تغذیه مدارفرمان‌های نمونه‌گیرهای شیمی و سایر را بر عهده دارد.

نیروگاه سیکل ترکیبی شهیدرجایی قزوین با ۶ واحدگازی هر یک به ظرفیت ۱۲۳.۴ و ۳ واحد بخارسیکل ترکیبی به ظرفیت ۱۰۰.۶ مگاوات جمعا به ظرفیت ۱۰۴۲ مگاوات، کمک بسزایی به شبکه سراسری دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رپورتاژ مرتبط

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح