کد خبر : 210788
تاریخ انتشار : یکشنبه 27 فروردین 1402 - 1:24

ابلاغ تاسیس شهرستان میان جلگه به دستگاه‌های اجرایی خراسان رضوی

ابلاغ تاسیس شهرستان میان جلگه به دستگاه‌های اجرایی خراسان رضوی

به گزارش ایلنا از مشهد، امیر فریدنیا افزود: تاسیس شهرستان “میان جلگه” به مرکزیت شهر عشق‌ آباد به عنوان سی و چهارمین شهرستان به دستگاه های اجرایی خراسان رضوی ابلاغ شد. وی افزود: شهرستان میان جلگه با ۲ هزار و ۸۹ کیلومتر مربع که پیش از این یکی از بخش های شهرستان نیشابور بود، مطابق سرشماری سال

ابلاغ تاسیس شهرستان میان جلگه به دستگاه‌های اجرایی خراسان رضوی

به گزارش ایلنا از مشهد، امیر فریدنیا افزود: تاسیس شهرستان “میان جلگه” به مرکزیت شهر عشق‌ آباد به عنوان سی و چهارمین شهرستان به دستگاه های اجرایی خراسان رضوی ابلاغ شد.

وی افزود: شهرستان میان جلگه با ۲ هزار و ۸۹ کیلومتر مربع که پیش از این یکی از بخش های شهرستان نیشابور بود، مطابق سرشماری سال ۹۵، ۳۹ هزار و ۲۸۱ نفر جمعیت دارد.

مدیر کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری خراسان رضوی بیان کرد: میان جلگه یکی از بخش های کم توسعه یافته استان خراسان رضوی است که با درخواست مردم و مسوولان محلی درخواست ارتقاء آن به شهرستان در اسفند ماه سال ۱۳۹۶ به استانداری خراسان رضوی تقدیم شد.

فریدنیا بیان داشت: پس از بررسی و رفع نواقص ارتقاء این بخش به شهرستان، هیات دولت در جلسه ۱۹ بهمن ماه ۱۴۰۱ با درخواست استانداری برای تشکیل شهرستان میان جلگه موافقت و وزارت کشور ۱۳ اسفند ماه تشکیل این شهرستان را به استانداری خراسان رضوی ابلاغ کرد.

وی ادامه داد: استاندار خراسان رضوی نیز در تاریخ ۲۵ اسفند پارسال تشکیل شهرستان میان جلگه متشکل از ۲ بخش مرکزی و گلهرات را اعلام کرد، در حال حاضر مرکز شهرستان و بخش مرکزی، شهر عشق آباد و مرکز بخش گلهرات روستای گلبو سفلی است.

انتهای پیام/منبع:ایلنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رپورتاژ مرتبط

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح