کد خبر : 210809
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 اردیبهشت 1402 - 20:52

انسداد ۷۶ حلقه چاه غیرمجاز در کاشان

انسداد ۷۶ حلقه چاه غیرمجاز در کاشان

به گزارش ایلنا از اصفهان، محمدرضا نرجسیان اظهار داشت: ۴۰ دستگاه کنتور حجمی هوشمند در سطح کاشان بر روی چاه‌های مجاز  نصب شده که به کنترل میزان مصرف آب کمک شایانی می‌کند. وی با بیان اینکه  ۷۶ حلقه چاه غیر مجاز در این شهرستان پر و مسدود شد اضافه کرد: نصب کنتورهای هوشمند برای جلوگیری از کاهش سطح

انسداد 76 حلقه چاه غیرمجاز در کاشان

به گزارش ایلنا از اصفهان، محمدرضا نرجسیان اظهار داشت: ۴۰ دستگاه کنتور حجمی هوشمند در سطح کاشان بر روی چاه‌های مجاز  نصب شده که به کنترل میزان مصرف آب کمک شایانی می‌کند.

وی با بیان اینکه  ۷۶ حلقه چاه غیر مجاز در این شهرستان پر و مسدود شد اضافه کرد: نصب کنتورهای هوشمند برای جلوگیری از کاهش سطح آب‌های زیرزمینی و پیشگیری از پدیده فرونشست بسیار مهم است.

مدیر منابع آب شهرستان کاشان بیان داشت: جلوگیری از حفر چاه‌های غیر مجاز و برداشت بی‌‌رویه آن و همچنین حفظ منابع آبی شهرستان، همکاری و مشارکت مردم را می‌طلبد.

نرجسیان با اشاره به برگزاری جلسه های کار گروه سیل در این شهرستان افزود: چهار هکتار ازحریم و بستر رودخانه‌های شهرستان کاشان رفع تصرف و آزادسازی شد.

وی تصریح کرد: با دستور دادستان شهرستان کاشان، همکاری نیروی انتظامی و تلاش و پیگیری‌های مستمر منابع آب شهرستان کاشان اراضی واقع شده در حریم و بستر رودخانه این شهرستان رفع تصرف شد.

مدیر منابع آب شهرستان کاشان یادآور شد: بر اساس اولویت‌های مختلف، عملیات آزاد سازی حریم و بستر رودخانه‌های واقع شده در بازه‌های شهری و روستایی به طور جدی ادامه خواهد داشت.

شهرستان کاشان در استان اصفهان و در فاصله ۲۱۸ کیلومتری اصفهان واقع شده است.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رپورتاژ مرتبط

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح