کد خبر : 210793
تاریخ انتشار : یکشنبه 3 اردیبهشت 1402 - 2:00

برخورداری تمام ساختمان‌ها و منازل دارای انشعاب برق از بیمه حوادث

برخورداری تمام ساختمان‌ها و منازل دارای انشعاب برق از بیمه حوادث

به گزارش خبرنگار ایلنا، سعید ملااسماعیلی، افزود: بر این اساس دولت سیزدهم نسبت به تصویب آیین‌نامه و تنظیم دستورالعمل رسیدگی و پرداخت خسارت مالی ناشی از این حوادث اقدام کرد و هم‌اکنون تمام ساختمان‌ها و منازل مسکونی دارای انشعاب برق در استان، تحت پوشش بیمه همگانی حوادث ساختمان قرار گرفته‌اند. وی ادامه داد: وزیر امور

برخورداری تمام ساختمان‌ها و منازل دارای انشعاب برق از بیمه حوادث

به گزارش خبرنگار ایلنا، سعید ملااسماعیلی، افزود: بر این اساس دولت سیزدهم نسبت به تصویب آیین‌نامه و تنظیم دستورالعمل رسیدگی و پرداخت خسارت مالی ناشی از این حوادث اقدام کرد و هم‌اکنون تمام ساختمان‌ها و منازل مسکونی دارای انشعاب برق در استان، تحت پوشش بیمه همگانی حوادث ساختمان قرار گرفته‌اند.

وی ادامه داد: وزیر امور اقتصادی و دارایی سال گذشته به دلیل اهمیت این موضوع و ضرورت آگاهی بخشی عمومی و جلوگیری از تضییع حقوق مردم، مدیران کل امور اقتصادی و دارایی استان‌ها را به عنوان رابط و نماینده صندوق بیمه حوادث طبیعی ساختمان در هر استان تعیین کرد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان مرکزی اظهار داشت: بر اساس قانون و دستورالعمل، در صورت بروز حوادث طبیعی از جمله سیل، طوفان و زلزله، استانداران هر استان باید در اولین فرصت، دستور بررسی و برآورد خسارت وارده را صادر کنند.

ملااسماعیلی به وظایف مجموعه امور اقتصادی و دارایی در این راستا اشاره داشته و تصریح کرد: پس از طی فرایند مذکور، موضوع از طریق اداره‌کل امور اقتصادی و دارایی هر استان به صندوق بیمه حوادث طبیعی ساختمان ارجاع می‌شود.

وی بیان داشت: به مردم استان مرکزی توصیه می‌شود، برای صیانت از مهمترین دارایی خود که منزل مسکونی است، از خدمات بیمه‌های تکمیلی ساختمان که شامل طیف گسترده و متنوعی از بیمه‌ها است، بهره‌مند شوند. زیرا رسالت بیمه‌های همگانی جبران بخشی از خسارت، آن هم خسارت ناشی از حوادث طبیعی است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان مرکزی تأکید کرد: صندوق بیمه حوادث طبیعی ساختمان در حادثه زلزله سال گذشته در مناطقی از استان آذربایجان غربی نقش مؤثری در کمک به بازسازی و جبران خسارات وارده ایفا کرد.

انتهای پیام/منبع:ایلنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رپورتاژ مرتبط

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح