کد خبر : 210999
تاریخ انتشار : یکشنبه 26 آذر 1402 - 17:21

بررسی اپل واچ سری ۹

بررسی اپل واچ سری ۹

به گزارش اینو نیوز و به نقل از گسمارنا اپل نسل بعدی واچ سری ۹ را در ماه سپتامبر معرفی کرد و این احتمالا جزئی ترین به روز رسانی است که اپل تا کنون منتشر کرده است. من متوجه شدم که اپل انتظار ندارد کاربران دستگاه خود را هر سال ارتقا دهند، اما وقتی ویژگی های

Apple Watch Series 9 review

به گزارش اینو نیوز و به نقل از گسمارنا اپل نسل بعدی واچ سری ۹ را در ماه سپتامبر معرفی کرد و این احتمالا جزئی ترین به روز رسانی است که اپل تا کنون منتشر کرده است. من متوجه شدم که اپل انتظار ندارد کاربران دستگاه خود را هر سال ارتقا دهند، اما وقتی ویژگی های برجسته محصول بی طرفی کربن ساعت هوشمند و دو ضربه زدن است، تقریباً احساس می شود که اپل یک مدل قدیمی را به عنوان جدید می فروشد.

وقتی اپل واچ را گرفتم، ابتدا از طراحی، رابط کاربری و عملکرد آن شگفت زده شدم و حتی غافلگیر شدم. همه چیز بسیار براق، صاف و رنگارنگ به نظر می رسید – مانند جادوی ضرب المثل اپل.

بررسی اپل واچ سری ۹
اما زمانی که مرحله ماه عسل را پشت سر گذاشتم، متوجه شدم که تجربه کاربری بسیار پایین است. عملکرد اصلی ساعت در بسیاری از برنامه‌ها پراکنده است، با اجرای ضعیف ویژگی‌ها و گنگ بودن عملکردهای ظاهراً هوشمند. و این قبل از اینکه به عمر باتری افتضاح برسم.

اپل واچ سری ۹، طبق تجربه من، چیزی بیش از یک تکه آشغال درخشان نیست. اجازه بدهید به شما بگویم چرا.

طراحی و ساخت
اما ابتدا، بیایید به سخت افزاری که روی مچ دست خود می بندید نگاهی بیندازیم. آن نما واقعاً چیزی برای دیدن است. اپل به خاطر مهارت سخت افزاری اش شناخته شده است و اپل واچ نمونه خوبی است.

بررسی اپل واچ سری ۹
ساعت ۹ در دو اندازه – ۴۱ میلی متر و ۴۵ میلی متر در دسترس است و شما با انتخاب یکی از دو مدل شروع می کنید. سپس، بین نسخه آلومینیومی و فولادی ضد زنگ یکی را انتخاب می کنید. سپس، باندل باند را انتخاب می کنید. و در نهایت، شما بین قابلیت های GPS یا GPS + eSIM یکی را انتخاب می کنید.

من اپل واچ سری ۹ آلومینیومی ۴۵ میلی‌متری با GPS دارم، آن مشکی با بند پارچه‌ای Sport Loop.

و حتی اگر یکی از ارزان ترین گزینه های منو باشد، باز هم کاملاً لوکس به نظر می رسد. صفحه‌نمایش تقریباً بدون حاشیه فوراً برجسته است، به علاوه Retina 326ppi آن برای یک ساعت هوشمند کاملاً واضح است.

بررسی اپل واچ سری ۹
صفحه نمایش با شیشه سکوریت کمی خمیده پوشیده شده است. فریم یا از آلومینیوم با روکش مات (تصویر) یا فولاد ضد زنگ با روکش براق ساخته شده است.

بلندگو در سمت چپ و تاج دیجیتال و دکمه کناری در سمت راست قرار دارند. البته می توانید جهت ساعت را عوض کنید.

بررسی اپل واچ سری ۹
تاج دیجیتال یک کنترل امضا در این ساعت ها بوده است و بی عیب و نقص کار می کند و بازخورد لمسی یکی از بهترین هایی است که من تجربه کرده ام. در واقع، این به کل بازخورد لمسی در ساعت مربوط می شود.

بررسی اپل واچ سری ۹
قسمت زیرین ساعت ترکیبی از شیشه سرامیک و یاقوت کبود-کریستال است و تمامی سنسورها را در خود جای داده است.

بررسی اپل واچ سری ۹
من بند Sport Loop را گرفتم که در ابتدا کمی ارزان بود، اما فقط می توانم دوام آن را تحسین کنم. اپل در واقع چیزی ساخته است که ماندگار باشد. خیلی چیزها را پشت سر گذاشته است، اما – دو ماه بعد، به نظر جدید می رسد.

اپل واچ سری ۹ ضد آب و گرد و غبار و همچنین ضد شنا است. به طور کلی، ساخت محکم و طراحی منحصربه‌فردی را ارائه می‌کند، و می‌توانیم توافق کنیم که درجه یک و به خوبی اجرا شده است.

سخت افزار
اپل واچ سری ۹ مبتنی بر یک سیستم در بسته جدید S9 (SiP) با ۶۰ درصد ترانزیستور بیشتر نسبت به تراشه سری S8 خروجی است. این پردازنده گرافیکی ۳۰ درصد سریعتر و NPU جدید ۴ هسته ای دارد. این بدیهی است که سیستم عامل را با انیمیشن‌های سریع‌تر سرعت می‌بخشد و ادعا می‌شود که تمام روز ۱۸ ساعت عمر باتری را ارائه می‌کند – عبارت اپل، نه من. من رابط و تعاملات سریع تر را تصدیق می کنم. دو راه در مورد آن وجود ندارد.

بررسی اپل واچ سری ۹
بزرگترین مزیت این S9 SiP جدید این است که به درخواست های Siri اجازه می دهد تا در دستگاه پردازش شوند. این به معنای نتایج بسیار سریع‌تر است زیرا آنها به ابر نمی‌روند و برمی‌گردند. اپل همچنین ۲۵ درصد دیکته صوتی دقیق تر را وعده داده است. اوه، و سیری اکنون به داده های Health شما دسترسی دارد و بررسی معیارهای کلیدی شما را آسان تر از همیشه می کند. اما به عنوان کسی که عادت به صدور دستورات گفتاری برای ساعت من ندارد، این ارتقا را کاملا بی معنی می دانم.

S9 همچنین به ژست جدید Double Tap اجازه می دهد. این ژست نیشگون گرفتن جدید است که بسیار تبلیغ شده است، که در آن با برخورد با انگشت شست و انگشت اشاره خود در هوا، دو بار ضربه می زنید. با حس کردن تغییرات در جریان خون و حرکت مچ دست از طریق حسگرهای شتاب سنج و ژیروسکوپ کار می کند. Double Tap به شما امکان می دهد موسیقی را پخش/مکث کنید، آلارم ها را به تعویق بیندازید، در میان ویجت ها پیمایش کنید، و تماس بگیرید یا قطع کنید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رپورتاژ مرتبط

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح