کد خبر : 210778
تاریخ انتشار : جمعه 18 فروردین 1402 - 3:08

بسیج سازندگی قزوین ۲۳۸ واحد مسکونی را تحویل داد

بسیج سازندگی قزوین ۲۳۸ واحد مسکونی را تحویل داد

به گزارش ایلنا، سرهنگ  امیرعلی حسینیانی گفت: سپاه و بسیج با رویکرد ولایتمداری، جهادی و مردمی همواره در خدمت رسانی صادقانه و مجاهدانه به مردم گام بر می‌دارد و خادم مردم ایران و پناهگاه مستضعفین است. مسئول بسیج سازندگی استان قزوین افزود: در سطح استان قزوین گروه جهادی سازماندهی شده و در عرصه‌های سازندگی، محرومیت

بسیج سازندگی قزوین ۲۳۸ واحد مسکونی را تحویل داد

به گزارش ایلنا، سرهنگ  امیرعلی حسینیانی گفت: سپاه و بسیج با رویکرد ولایتمداری، جهادی و مردمی همواره در خدمت رسانی صادقانه و مجاهدانه به مردم گام بر می‌دارد و خادم مردم ایران و پناهگاه مستضعفین است.

مسئول بسیج سازندگی استان قزوین افزود: در سطح استان قزوین گروه جهادی سازماندهی شده و در عرصه‌های سازندگی، محرومیت زدایی، بهداشت و درمان، اشتغالزایی، اقتصاد مقاومتی، نهضت کمک مومنانه، آموزشی و فرهنگی نقش آفرینی می‌کنند.

وی عنوان کرد: ساخت مسکن محرومین با مشارکت کمیته امداد امام خمینی(ره) یکی از مهمترین عرصه‌های فعالیت گروه‌های جهادی در استان است و طرح‌های آن در سال جاری هم ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رپورتاژ مرتبط

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح