کد خبر : 210795
تاریخ انتشار : یکشنبه 3 اردیبهشت 1402 - 2:01

جذب ۲۲۵ سرمایه‌گذار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان طی سال گذشته

جذب ۲۲۵ سرمایه‌گذار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان طی سال گذشته

به گزارش ایلنا، محمدرضا باقری بیان کرد: در سال گذشته  ۱۰۸ درصد شاخص سالیانه شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان در واگذاری حق انتفاع به متقاضیان سرمایه‌گذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان محقق شد. وی تصریح کرد: از تعداد قراردادهای منعقد شده در سال گذشته، ۱۴۲ قرارداد با کاربری صنعتی، ۱۹ قرارداد با کاربری صنفی و ۶۴

جذب ۲۲۵ سرمایه‌گذار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان طی سال گذشته

به گزارش ایلنا، محمدرضا باقری بیان کرد: در سال گذشته  ۱۰۸ درصد شاخص سالیانه شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان در واگذاری حق انتفاع به متقاضیان سرمایه‌گذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان محقق شد.

وی تصریح کرد: از تعداد قراردادهای منعقد شده در سال گذشته، ۱۴۲ قرارداد با کاربری صنعتی، ۱۹ قرارداد با کاربری صنفی و ۶۴ قرارداد با کاربری تولیدی و کارگاهی بود.

باقری با اشاره به واگذاری ۱۳۸ هکتار زمین در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان به متقاضیان سرمایه‌گذاری در سال ۱۴۰۰، اظهار کرد: مقایسه آمارها بیانگر افزایش بیش از ۲ برابری واگذاری حق انتفاع به سرمایه‌گذاران در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان دارد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان در خاتمه تاکید کرد: متقاضیان سرمایه‌گذاری باید طبق مفاد قرارداد و در زمان معین نسبت به آغاز ساخت و ساز، ارائه گواهی پایان کار و تجهیز واحد خود اقدام کنند.

 

انتهای پیام/منبع:ایلنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رپورتاژ مرتبط

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح