کد خبر : 210978
تاریخ انتشار : یکشنبه 9 مهر 1402 - 20:02

چه خرده فروشان پس از بررسی ضد انحصار FTC آمازون، بازارهای ایالات متحده را راه اندازی کرده اند

چه خرده فروشان پس از بررسی ضد انحصار FTC آمازون، بازارهای ایالات متحده را راه اندازی کرده اند

به گزارش اینو نیوز و به نقل از رویترز نیویورک، نیویورک، ۲۸ سپتامبر (رویترز) – آمازون با شکایت کمیسیون تجارت فدرال ایالات متحده (FTC) و ۱۷ دادستان کل ایالت به دلیل آنچه که آنها قیمت گذاری انحصاری برای مشتریان و کارمزد برای فروشندگان شخص ثالث خرده فروشان الکترونیکی می نامند، مواجه است. . آمازون معتقد

The Amazon logo at the company logistics center in Lauwin-Planque

به گزارش اینو نیوز و به نقل از رویترز نیویورک، نیویورک، ۲۸ سپتامبر (رویترز) – آمازون با شکایت کمیسیون تجارت فدرال ایالات متحده (FTC) و ۱۷ دادستان کل ایالت به دلیل آنچه که آنها قیمت گذاری انحصاری برای مشتریان و کارمزد برای فروشندگان شخص ثالث خرده فروشان الکترونیکی می نامند، مواجه است. .

آمازون معتقد است که استراتژی‌ها و تاکتیک‌های قیمت‌گذاری‌اش به ایجاد رقابت برای بازرگانان خود در داخل و خارج از پلتفرم کمک می‌کند و بازسازی مدل‌های تجاری غول خرده‌فروشی منجر به قیمت‌های بالاتر و سرعت حمل و نقل کندتر و قابل اطمینان‌تر می‌شود.

انتظار می رود که شکایت FTC با موانع زیادی روبرو شود، اما یک علامت هشدار برای سایر بازارهای آنلاین است که در ایالات متحده راه اندازی شده اند در مورد نحوه تعامل با مشتریان و فروشندگان شخص ثالث. در اینجا لیستی از خرده فروشانی است که از زمانی که FTC شروع به بررسی آمازون در سال ۲۰۱۹ کرد، بازارهای آنلاین راه اندازی کرده اند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رپورتاژ مرتبط

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح