کد خبر : 210980
تاریخ انتشار : شنبه 15 مهر 1402 - 20:51

گوگل رنگ های آبی و چینی را به Pixel Buds Pro اضافه می کند

گوگل رنگ های آبی و چینی را به Pixel Buds Pro اضافه می کند

به گزارش اینو نیوز و به نقل از گسمارنا گوگل از مناسبت معرفی پیکسل ۸ و واچ ۲ بزرگ خود برای رونمایی از دو رنگ جدید Pixel Buds Pro استفاده کرد. آنها یک چینی مایل به سفید و یک آبی هستند که با پیکسل ۸ و پیکسل ۸ پرو جدید مطابقت دارد. Pixel Buds Pro

Google adds Blue and Porcelain colors to the Pixel Buds Pro

به گزارش اینو نیوز و به نقل از گسمارنا گوگل از مناسبت معرفی پیکسل ۸ و واچ ۲ بزرگ خود برای رونمایی از دو رنگ جدید Pixel Buds Pro استفاده کرد. آنها یک چینی مایل به سفید و یک آبی هستند که با پیکسل ۸ و پیکسل ۸ پرو جدید مطابقت دارد.

Pixel Buds Pro در غیر این صورت، از نظر مشخصات و قیمت، بدون تغییر است. قیمت آنها ۱۹۹ دلار یا ۲۲۹ یورو است و اکنون در مجموع در شش رنگ – مرجانی، مه آلود، زغالی، علف لیمویی، آبی و چینی عرضه می شوند.

Pixel Buds Pro هدفون هایی با ویژگی های مختلف است. آنها دارای قابلیت حذف نویز فعال با حالت شفافیت، هندزفری Google Assistant، اتصال چند نقطه ای برای جابجایی یکپارچه بین دستگاه ها و تا ۳۱ ساعت عمر باتری هستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رپورتاژ مرتبط

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح